בהיותה סטודנטית במחלקה לעיצוב תקשרות חזותית במכון הטכנולוגי חולון, זהר שרעבי יצרה סדרה של סרטונים מבריקים המצביעים על הדרך בה חברות מסחריות ועולם הפרסום מייצרים מנהגים ומסורות.
מתוך כך, הסרטונים מעלים את השאלה האם מה שאנחנו אוהבות הוא באמת מה שאנחנו אוהבות (למשל נסיכות דיסני), או ששכנעו אותנו שאנחנו אוהבות כדי למכור לנו – הרבה יותר – מוצרים.
הנה שלושת סרטוני החובה שיצרה שרעבי:
נסיכות דיסני – האם כילדות התאהבנו, או שלימדו אותנו לאהוב אותן?
שיער גוף בקרב נשים – האם בקשה היגיינית ואסתטית או פוליטיקה של אנשי מכירות?
כמה עובדות מעניינות על יהלומים….
װ2 במרץ, 2019 at 11:49
[…] על פרסומות ותודעה כוזבת […]
אהבתיאהבתי