תחומי האינטרנט והניו מדיה
ניהול תוכן – כיצד לכתוב לרשת ולקדם תוכן ברשתות חברתיות.
שימוש ברשתות חברתיות לקידום קול בקרב נשים: ויקיפדיה, טוויטר, פייסבוק ובלוג
מודל חמשת השלבים – מעבר משתיקה להשמעת קול במדיה הדיגיטלית בקרב נשים.
נשים מויקיפדיה גברים מפייסבוק – מדוע יש מיעוט נשים בויקיפדיה ולמה הפייסבוק הוא כר פורה לפעילות בקרב נשים.
שיימיניג במבט מגדרי – הטוב הרע והמכוער – על ההיבטים השונים והמורכבים של תופעת הביוש ברשת.
מקיר הפייסבוק לקירות הרחוב – מהאישי לפוליטי: קמפיינים ציבוריים ברשת ובשטח.
נשים מעלות סטטוס – קידום נשים באמצעות הרשתות החברתיות.
מדיה חברתית כזירה לאקטיביזם – האפשרות לשימוש ברשת ככר להשפעה ושינוי חברתי.
בין הדרה לייצוג – הקול הפמיניסטי בתקשורת המסורתית ובניו מדיה.
מגדר וזהות
השביס הרעלה והמיני – על הלבוש הנשי והפטריארכיה
הבניית הנשיות והגבריות במרחב הציבורי – על משמעות הזהות הנשית והזהות הגברית במערך החברתי.
השיח הביטחוני והשפעתו על נשים ועל השיח האזרחי – השפעת השפה על החשיבה בהיבטים של חיים בחברה מיליטריסטית.
המסע אל המזרחיות – ייצוגי זהות מזרחית בתרבות התקשורת.
אקו-פמיניזם מתיאוריה לפרקטיקה – יחסי הגומלין בין היבטים תיאוריים ופרקטיים הקשורים לאקופמיניזם במשקפיים פרסונליים ואוניברסליים.
מעבר לעונג חזותי – ייצוג וכינון זהות נשים בתרבות התקשורת.
בין הדרה לייצוג – הקול הפמיניסטי בתקשורת המסורתית ובניו מדיה
סדנאות
סדנת פועלות ברשת – סדנת הדגל של המיזם
סדנה לקידום נשים במדעים ובטכנולוגיה בשימוש ברשתות חברתיות
הפמיניזם שלי – סדנת היכרות עם סוגים שונים של פמיניזם החל מהפמיניזם הליברלי, המשך בפמיניזם מרקסיסטי, רדיקלי, רב-גזעי ועוד.
הקמפיין החברתי שלי – כיצד לנהל קמפיין ולקדם סדר יום חדש באמצעים תקשורתיים. סדנת פעולה.